მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლის სახელი-გვარი:__
კლასი:___8_
საგანი:___რუსული_
მასწავლებლის სახელი და გვარი:___ლალი ბოგვერაძე
თარიღი:__10
ივნისი______________________________________________________
წლის ბოლოს მისაღწევი სასწავლო შედეგები
1.
ნოემბერი.
1.
გრძელვადიანი მიზანი: 1.უცხ.ს1.1; 2; 9;10; ;16; 17. მოსწავლეს შეუძლია საერთაშორისო სიტყვების,
მარტივი ფრაზების, გამოთქმების, მითითებების, სავარგიშოების ინსტრუქციების და ადმინისტრაციულ
- ინფორმაციული ტექს.
1. მოკლევადიანი მიზანი/მიზნები: მოსწავლეს შეუძლია
ნიმუშის მიხედვით ადმინისტრაციული ხასიათის დოკუმენტის, მოსწავლის ბარათის მოსმენა,წაკითხვა,
გაგება, დაწერა, გადმოცემა.
1.1
|
ასრულებს დამოუკიდებლად, ნიმუშის მიხედვით და მასწავლებლის დახმარებით.
|
1.2
|
|
1.3
|
2. დეკემბერი.
2. გრძელვადიანი მიზანი: 1.უცხ.ს1.1; 2; 9;10; ;16; 17. მოსწავლეს შეუძლია საერთაშორისო
სიტყვების, მარტივი ფრაზების, გამოთქმების, მითითებების, სავარგიშოების ინსტრუქციების
და ადმინისტრაციულ - ინფორმაციული ტექს.
2. მოკლევადიანი მიზანი: მოსწავლეს შეულია მარტივი
მითითებებისა და სავარჯიშოების ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.
2.1
|
ასრულებს მასწავლებლის და მშობლის დახმარებით
|
2.2
|
3. იანვარი, თებერვალი.
3. გრძელვადიანი მიზანი: 1.უცხ.ს1.1; 2; 9;10;
;16; 17. მოსწავლეს შეუძლია
საერთაშორისო სითყვების, მარტივი ფრაზების, გამოთქმების,მითითებების, სავარჯიშოების ინსტრუქციების დაადმინისტრაციულ-ინფორმაციულიტექსტების მოსმენა,გაგება,წერა,წაკითხვა და გადმოცემა.
|
3.
მოკლევადიანი მიზანი/მიზნები: მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
3.1 ასრულებსმასწავლებლის
დახმარებით.
3.2
4. მარტი.
4. გრძელვადიანი მიზანი: გრძელვადიანი
მიზანი: 1.უცხ.ს1.1; 2; 9;10; ;16; 17. მოსწავლეს შეუძლია
საერთაშორისო სითყვების, მარტივი ფრაზების, გამოთქმების,მითითებების, სავარჯიშოების
ინსტრუქციების და ადმინისტრაციულ-ინფორმაციულიტექსტების მოსმენა,გაგება, წერა, წაკითხვა
და გადმოცემა.
4.
მოკლევაიანი მიზანი: მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით მისალოცი ბარატის
შედგენა.
4.1
|
ასრულებს ნიმუშის მიხედვით და მასწავლებლის დახმარებით.
|
4.2
|
|
4.3
|
5. აპრილი.
5.გრძელვადიანი მიზანი:გრძელვადიანი
მიზანი: 1.უცხ.ს1.1; 2; 9;10; ;16; 17. მოსწავლეს შეუძლია
საერთაშორისო სითყვების, მარტივი ფრაზების, გამოთქმების,მითითებების, სავარჯიშოების
ინსტრუქციების დაადმინისტრაციულ-ინფორმაციულიტექსტების მოსმენა,გაგება,წერა,წაკითხვა
და გადმოცემა.
5. მოკლევადიანი მიზანი/მიზნები:
მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვქას სატელეფონო საუბარს.
5.1
|
ასრულებს დამოუკიდებლად.
|
5.2
|
|
5.3
|
6. მაისი.
6.გრძელვადიანი მიზანი:გრძელვადიანი
მიზანი: 1.უცხ.ს1.1; 2; 9;10; ;16; 17. მოსწავლეს შეუძლია
საერთაშორისო სითყვების, მარტივი ფრაზების, გამოთქმების,მითითებების, სავარჯიშოების
ინსტრუქციების დაადმინისტრაციულ-ინფორმაციულიტექსტების მოსმენა,გაგება,წერა,წაკითხვა
და გადმოცემა.
6.მოკლევადიანი მიზანი/მიზნები: მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით გაკვეთილების
ცხრილის, დღის, კვირის განრიგის შედგენა.
6.1
|
ასრულებს ნიმუშის მიხედვით.
|
6.2
|
|
6.3
|
მოსწავლის სახელი-გვარი:__ნაზი ანდიაშვილი
კლასი:___8_
საგანი:__რუსული ენა_
მასწავლებლის სახელი და გვარი:___ლალი ბოგვერაძე_
თარიღი:___10
ივნისი_
მონაცემები მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში
მოსწავლემ სასწავლო წლის დასარულს გამო- შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი
ავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები ინდიკატორი/ები
მიმართულება: მოსმენა,
წერა, კითხვა, ლაპარაკი.
1.უცხ.ს1.1; 2; 9;10; ;16; 17.
მოსწავლეს შეუძლია საერთაშორისო სიტყვების,
მარტივი ფრაზების, გამოთქმების, მითითებების, სავარგიშოების ინსტრუქციების და ადმინისტრაციულ
- ინფორმაციული ტექსტების მოსმენა, გაგება,
წერა, წაკითხვა და გადმოცემა.
|
·
მოსწავლეს
შეუძლია ნიმუშის მიხედვით ადმინისტრაციული ხასიათია დოკუმენტის, მოსწავლის ბარათის
მოსმენა, წაკითხვა, გაგება, დაწერა, გადმოცემა.
·
მოსწავლეს
შეუძლია მარტივი მითითებებისა და სავარჯიშოების ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.
·
მოსწავლეს
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
·
მოსწავლეს
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
·
მოსწავლეს
შეუძლია თავი გაართვას სატელეფონო საუბარს.
·
მოსწავლეს
შეუძლია ნიმუშის მიხედვით გაკვეთილების ცხრილის, დღის, კვირის განრიგის შედგენა.
|
დასკვნა
|
მოსწავლემ შეძლო, თავისი შესაძლებლობების ფარგლებში, პრაქტიკულად, ყოფით
სიტუაციებში, რუსულად წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის ცოდნის და გარკვეული
უნარების გამოყენება.
|
მონაცემები გაკვეთილზე მოსწავლის ქცევის
შესახებ
ნაზი გაკვეთილზე
ისმენს მასწავლებლის მითითებებს მშვიდად და ყურადღებით და ასრულებს დავალებებს მასწავლებლის დახმარებით ან ნიმუშის
მიხედვით. თუმცა, უნდა აღინიშნოს, რომ ზოგჯერ ავლენს აგრესიას თანაკლასელების მიმართ.
ხშირად ითხოვს კლასიდან გასვლას ბუნებრივი საჭიროებების გამო.
მასწავლებლის დასკვნა
ინდივიდუალური სასწავლო
მიზნების საჭიროების თაობაზე.
მონიშნეთ შესაბამისი გრაფა
მოსწავლე საჭიროებს ინდივიდუალურ სასწავლო მიზნებს
|
მოსწავლე საჭიროებს ინდივიდუალურ სასწავლო მიზნებს.
|
მოსწავლე არ საჭიროებს ინდივიდუალურ სასწავლო მიზნებს
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий